The Top Ten Social Media Lessons of 2011: Part II - Forbes: "A great social media PR stunt is not always good customer service. And that’s okay.
In August, Morton’s Steakhouse earned a great deal of attention in both social and traditional media for responding to online influencer Peter Shankman’s hungry tweet from an airplane, and meeting him at Newark’s Liberty Airport with a steak dinner. In the resulting coverage, everyone from the media to Shankman himself proclaimed the incident an example of solid customer service by Morton’s."
'via Blog this'
To Make A Difference You Can Not Just Be Against Something, You Have To Be For Something. Speak Up Against Things That Are Clearly Wrong At Every Opportunity!
DailyBlogMoney
- Almeria – Đội bóng đá hàng đầu Andalusia với lịch sử vững mạnh
- OFC Nations Cup: Cuộc Thi Tài Của Bóng Đá Châu Đại Dương
- Roberto Baggio hành trình trở thành biểu tượng bóng đá Italia
- Câu lạc bộ Arsenal – Hành trình lịch sử và tương lai đầy hứa hẹn
- Việt vị trong bóng đá – Hiểu rõ ý nghĩa và quy định cần thiết
No comments:
Post a Comment